Πλημμύρισε μαθητές η Βέροια(φωτορεπορτάζ)
Εκατοντάδες μαθητές συγκεντρώθηκαν σήμερα στο κέντρο τηε Βέροιας, ο στόχος ήταν η συγκέντρωση τροφίμων για απόρους. Οι μαθητές έκαναν πεζοπορία σε όλη την Βέροια και έστειλαν μήνυμα συμπαράστασης σε ανθρώπους με οικονομικά προβλήματα
Στην συμμετείχε και η δήμαρχος Βέροιας Χαρούλα Ουσουλτζουγλου μαζί με τον αντιδήμαρχο Κοινωνικής Πολιτικής Νίκο Μαυροκεφαλίδη και τον.γενικό γραμματέα του δήμου Κώστα Τσιλογιάννη.
1 σχόλιο:
η εκμετάλλευση του παιδιου (για ψηφοψηρικούς λόγους) και μία καρότσα datsun!! ΝΤΡΟΠΗ !
Δημοσίευση σχολίου