Πλημμύρισε μαθητές η Βέροια(φωτορεπορτάζ)

Εκατοντάδες μαθητές συγκεντρώθηκαν σήμερα στο κέντρο τηε Βέροιας, ο στόχος ήταν η συγκέντρωση τροφίμων για απόρους.
Οι μαθητές έκαναν πεζοπορία σε όλη την Βέροια και έστειλαν μήνυμα συμπαράστασης σε ανθρώπους με οικονομικά προβλήματα
Στην συμμετείχε και η δήμαρχος Βέροιας Χαρούλα Ουσουλτζουγλου μαζί με τον αντιδήμαρχο Κοινωνικής Πολιτικής Νίκο Μαυροκεφαλίδη και τον.γενικό γραμματέα του δήμου Κώστα Τσιλογιάννη.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

η εκμετάλλευση του παιδιου (για ψηφοψηρικούς λόγους) και μία καρότσα datsun!! ΝΤΡΟΠΗ !