Θλίψη στη Βέροια: Νεκρός σε τροχαίο 60χρονος εργαζόμενος του Νοσοκομείου Βέροιας
Σοκ και θλίψη έχει προκαλέσει στη Βέροια το θανατηφόρο τροχαίο δυστύχημα που σημειώθηκε το βράδυ της Δευτέρας, με θύμα έναν 60χρονο άνδρα, ιδιαίτερα γνωστό και αγαπητό στην τοπική κοινωνία λόγω της πολυετούς παρουσίας του στο Νοσοκομείο Βέροιας, όπου εργαζόταν.
Το δυστύχημα σημειώθηκε λίγο μετά τις 20:30 στην ανηφόρα των Λαδομύλων. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, το όχημα που οδηγούσε ο 60χρονος και κινούνταν από την οδό Πατριάρχου Ιωακείμ προς την οδό Θωμαΐδος, εξετράπη της πορείας του για άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία, βγαίνοντας από το οδόστρωμα.
Στο σημείο έσπευσαν άμεσα αστυνομικές δυνάμεις και πλήρωμα του ΕΚΑΒ. Οι διασώστες παρέλαβαν τον οδηγό και τον μετέφεραν στο Νοσοκομείο Βέροιας, όπου οι γιατροί διαπίστωσαν τον θάνατό του.
Η είδηση του χαμού του σκόρπισε βαθιά συγκίνηση στους συναδέλφους του στο Νοσοκομείο Βέροιας, καθώς επρόκειτο για έναν άνθρωπο γνωστό στον χώρο της υγείας και στην τοπική κοινωνία.
Προανάκριση για τα ακριβή αίτια και τις συνθήκες του δυστυχήματος διενεργεί η Τροχαία Βέροιας, ενώ εξετάζονται όλα τα ενδεχόμενα που οδήγησαν στην απώλεια ελέγχου του οχήματος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου