Συγχαρητήρια από την ΠΑΕ ΒΕΡΟΙΑ στην Εθνική μας ομάδα


H ΠΑΕ ΒΕΡΟΙΑ και ο Πρόεδρος Γιώργος Αρβανιτίδης συγχαίρουν την Εθνική Ομάδα Ποδοσφαίρου για τη μεγάλη επιτυχία της πρόκρισης στην τελική φάση του Παγκoσμίου Πρωταθλήματος, που πρόσφερε μία μεγάλη χαρά στον δοκιμαζόμενο ελληνικό λαό.
 Η επιτυχία αυτή οφείλεται σε ολόκληρο το αγωνιστικό και τεχνικό επιτελείο της Ομάδας και συνολικά στην Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία. Ευχόμαστε η Ομάδα να συνεχίσει να έχει ανάλογες επιτυχίες και να αποτελέσει τον οδηγό για την αναγέννηση του Ελληνικού Ποδοσφαίρου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: