Πορεία στην Βέροια έκαναν μαζί καθηγητές γονείς και μαθητές








Πορεία στο κέντρο της  Βεροιας έκαναν γονείς, καθηγητές  και μαθητές σήμερα το πρωί.

Η Ο. Λ. Μ. Ε. με φυλλάδια που μοίραζε στον κόσμο εξηγούσε στους γονείς ότι η εκπαίδευση δέχεται ολομέτωπη επίθεση και κλείνουν τα σχολεία.

Καλούσε όλο τον κόσμο να αντισταθεί στην διάλυση του δημόσιου σχολείου.


1 σχόλιο:

ΠΕΡΙΠΤΕΡΑΣ ΒΕΡΟΙΑ είπε...

Είμαι μαζί σας αλλά ........
Γιατί περιμένατε να ανοίξουν τα σχολεία για να κάνετε πορεία και δεν την κάνατε πριν μια εβδομάδα ; ή ένα μήνα ή δύο μήνες ;;;;;;