


Πορεία στο κέντρο της Βεροιας έκαναν γονείς, καθηγητές και μαθητές σήμερα το πρωί.
Η Ο. Λ. Μ. Ε. με φυλλάδια που μοίραζε στον κόσμο εξηγούσε στους γονείς ότι η εκπαίδευση δέχεται ολομέτωπη επίθεση και κλείνουν τα σχολεία.
Καλούσε όλο τον κόσμο να αντισταθεί στην διάλυση του δημόσιου σχολείου.
1 σχόλιο:
Είμαι μαζί σας αλλά ........
Γιατί περιμένατε να ανοίξουν τα σχολεία για να κάνετε πορεία και δεν την κάνατε πριν μια εβδομάδα ; ή ένα μήνα ή δύο μήνες ;;;;;;
Δημοσίευση σχολίου