Σκληρό καρύδι ο Παπαστάμκος



Τα νέα είναι πολύ καλά απο τις Βρυξέλλες για τον αντιπρόεδρο του Ευρωκοινοβούλιο Γ. Παπαστάμκου.

Μαθαίνουμε απο συνεργάτες του ότι ο αντιπρόεδρος Γ. Παπαστάμκος που νοσηλεύεται σε κέντρο αποκατάστασης των Βρυξελλών, κάθε μέρα η Υγεία του βελτιώνεται πιο γρήγορα απο ότι υπολόγιζαν οι γιατροί.

Εμείς το γράψαμε απο την αρχή,  ότι θα τα καταφέρει ο αντιπρόεδρος γιατί είναι σκληρό καρύδι, και πιστεύουμε ότι θα είναι σύντομα και στην Ημαθία.

Δεν υπάρχουν σχόλια: