O Φαρμακευτικός Σύλλογος Ημαθίας συμμετέχει στην απεργία

O Φαρμακευτικός Σύλλογος Ημαθίας συμμετέχει στην απεργία που προκήρυξε το ΔΣ του Πανελληνίου Φαρμακευτικού Συλλόγου την ερχομένη Τετάρτη 15 Ιουλίου.

Οι ϕαρμακοποιοί αντιδρούν στις αποϕάσεις δανειστών και κυβέρνησης που οδηγούν στην διάλυση της ϕαρμακευτικής περίθαλψης και θεωρούν:

 

• τα ϕαρμακεία απλές εμπορικές επιχειρήσεις,

• την υγεία εμπορεύσιμο αγαθό

• και το ϕάρμακο κοινό καταναλωτικό προϊόν .

Οι ϕαρμακοποιοί συνεχίζουν να στηρίζουν τον Έλληνα ασϕαλισμένο παρέχοντας πίστωση στον ΕΟΠΥΥ χρηματοδοτώντας από το υστέρημα τους την χρεωκοπημένη κοινωνική ασϕάλιση, την ίδια ώρα που η ελληνική κυβέρνηση, βαδίζοντας στα χνάρια της προηγούμενης, υποκύπτει στις απαιτήσεις των μεγάλων συμϕερόντων και των δανειστών .

• Είναι περίεργο να επιχειρούν να εϕαρμόσουν στην Ελλάδα μέτρα που δεν ισχύουν ούτε στη Γερμανία.

• Είναι τουλάχιστον ύποπτο να επιχειρείται να αϕανισθεί το ϕαρμακείο της γειτονιάς και των ακριτικών περιοχών.

• Είναι απαράδεκτο να αντικαθίσταται ο επιστήμονας ϕαρμακοποιός και το ϕαρμακείο από απρόσωπα και ανέλεγκτα καταστήματα λιανικής με αποκλειστικό σκοπό το κέρδος.

 

 

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                     Ο Γ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

 ΠΑΡΑΣΧΟΥ ΚΙΜΩΝ      ΦΟΥΚΑΛΑΣ ΑΡΓΥΡΙΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: