Υπέγραψαν Merebashvili και Edjenguélé - Ανανέωσε ο Παυλίδης
Ολοκληρώθηκαν και τυπικά οι μετεγγραφές των Giorgi Merebashvili και William Edjenguélé στη Βέροια. Οι δύο ποδοσφαιριστές έχουν ήδη ενταχθεί στο έμψυχο δυναμικό της ομάδας από την αρχή της προετοιμασίας. Ο Γεωργιανός μεσοεπιθετικός, που έχει αγωνιστεί σε Δυναμό Τυφλίδας, Βοϊβοντίνα και πέρσι στον ΟΦΗ, υπέγραψε συμβόλαιο διετούς διάρκειας με την ΠΑΕ Βέροια. Μετά την επισημοποίηση της συνεργασίας του με τη Βέροια, ο ποδοσφαιριστής δήλωσε: «Θέλω να αγωνίζομαι σε υψηλό επίπεδο. Πέρσι ήταν η πρώτη μου χρονιά στο ελληνικό πρωτάθλημα, το οποίο πλέον γνωρίζω καλά. Πολύ δουλειά και υγεία εύχομαι, για να έχει η ομάδα μας μια καλή σεζόν». Για δύο χρόνια θα αγωνίζεται στη «Βασίλισσα» και ο Γάλλος αμυντικός William Edjenguélé, ο οποίος προέρχεται από μια γεμάτη σεζόν στον Παναιτωλικό. «Συνάντησα πολύ καλό κλίμα στη Βέροια και είμαι έτοιμος να δώσω το 100% για να έχουμε μια καλή πορεία στο πρωτάθλημα». Τέλος, για τρία χρόνια ανανέωσε ο μεσοεπιθετικός Μπάμπης Παυλίδης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου