ΒΙΝΤΕΟ-Απίστευτο δεν είχε κρεβάτι το νοσοκομείο Βέροιας και ξάπλωσε στο αυτοκίνητο
O υδρονομέας της Μελίκης είχε την ατυχία να τον τσιμπήσει φίδι και αναγκαστικά πήγε στο νοσοκομείο της Βέροιας και την ώρα που τον εξέταζαν οι γιατροί του είπαν δεν έχουμε την ένεση για να σου κάνουμε και πρέπει να πώς να την αγοράσεις από κάποιο φαρμακείο,και έτσι έκανε η σύζυγος του υδρονομέα...
Δεν φτάνει όμως αυτό δεν υπήρχε και κρεβάτι να ξαπλώσει και αναγκαστικά ξάπλωσε μέσα στο αυτοκίνητο του.
Δείτε τι μας λέει στην κάμερα.

5 σχόλια:
Οσο θα υπαρχουν στο μυαλο σου " οικολογοι που αμολανε τα φιδια τους παντου" τοσο δεν θα βρισκεις φαρμακα στα νοσοκομεια .
Aν δεν καταλαβαινεις τον συσχετισμο να στον εξηγησω
το φιδι εφυγε ή " εφυγε" ;
Ας τα παρουμε τα πραγματα απο την αρχη:Για να μη σου εκαναν εισαγωγη και να περιφερεσαι στο νοσοκομειο 25 ωρες σημαινει οτι δεν σε τσιμπισε δηλητηριωδες φιδι αλλα νεροφιδο.Γιατι αν σε ειχε τσιμπησει οχια τωρα δεν θα μπορουσες να δινεις συνεντευξεις.Οταν λες "δεν ειχε φαρμακα" τι εννοεις?γιατι δεν γινεσαι πιο συγκεκριμενος?εννοεις αντιτετανικο ορο ή κανω λαθος?Γιατι απο οσο γνωριζω εδω και πολλα χρονια το νοσοκομειο δεν χορηγει ορο και ολος ο κοσμος το προμηθευεται απο το φαρμακειο.
Γιατι δημηουργειτε εντυπωσεις εκ των ουκ ανευ? (Και σε σας αναφερομαι κυριε Μηχαλη).
Christos Lucern
Δεν μίλησε κανείς για το προσωπικό ..Αλλά για αυτούς που έφεραν τα νοσοκομεία σε αυτό το χάλι
Αξία αντιτετανικού ορού :10 ευρώ.
Και η γραφικότητα έχει τα όριά της.
Christos Lucerne
Δημοσίευση σχολίου