ΒΙΝΤΕΟ-Απίστευτο δεν είχε κρεβάτι το νοσοκομείο Βέροιας και ξάπλωσε στο αυτοκίνητο

Την απίστευτη ταλαιπωρία που βίωσες στο νοσοκομείο της Βέροιας μας περιγράφει ο υδρονομέας του Δήμου Αλεξάνδρειας (ΜΕΛΙΚΗ)στην ηλεκτρονική μας εφημερίδα laikoyra.gr..
O υδρονομέας της Μελίκης είχε την ατυχία να τον τσιμπήσει φίδι και αναγκαστικά πήγε στο νοσοκομείο της Βέροιας και την ώρα που τον εξέταζαν οι γιατροί του είπαν δεν έχουμε την ένεση για να σου κάνουμε και πρέπει να πώς να την αγοράσεις από κάποιο φαρμακείο,και έτσι έκανε η σύζυγος του υδρονομέα...
Δεν φτάνει όμως αυτό δεν υπήρχε και κρεβάτι να ξαπλώσει και αναγκαστικά ξάπλωσε μέσα στο αυτοκίνητο του.

Δείτε τι μας λέει στην κάμερα.

5 σχόλια:

charis kourouzidis είπε...

Οσο θα υπαρχουν στο μυαλο σου " οικολογοι που αμολανε τα φιδια τους παντου" τοσο δεν θα βρισκεις φαρμακα στα νοσοκομεια .
Aν δεν καταλαβαινεις τον συσχετισμο να στον εξηγησω

charis kourouzidis είπε...

το φιδι εφυγε ή " εφυγε" ;

Ανώνυμος είπε...

Ας τα παρουμε τα πραγματα απο την αρχη:Για να μη σου εκαναν εισαγωγη και να περιφερεσαι στο νοσοκομειο 25 ωρες σημαινει οτι δεν σε τσιμπισε δηλητηριωδες φιδι αλλα νεροφιδο.Γιατι αν σε ειχε τσιμπησει οχια τωρα δεν θα μπορουσες να δινεις συνεντευξεις.Οταν λες "δεν ειχε φαρμακα" τι εννοεις?γιατι δεν γινεσαι πιο συγκεκριμενος?εννοεις αντιτετανικο ορο ή κανω λαθος?Γιατι απο οσο γνωριζω εδω και πολλα χρονια το νοσοκομειο δεν χορηγει ορο και ολος ο κοσμος το προμηθευεται απο το φαρμακειο.
Γιατι δημηουργειτε εντυπωσεις εκ των ουκ ανευ? (Και σε σας αναφερομαι κυριε Μηχαλη).

Christos Lucern

Ανώνυμος είπε...

Δεν μίλησε κανείς για το προσωπικό ..Αλλά για αυτούς που έφεραν τα νοσοκομεία σε αυτό το χάλι

Ανώνυμος είπε...

Αξία αντιτετανικού ορού :10 ευρώ.
Και η γραφικότητα έχει τα όριά της.

Christos Lucerne