Λήστεψαν 94.700 χρηματαποστολή έξω από την ΔΕΗ της Βέροιας
Λίγο μετά τις 2,30 το μεσημέρι όπως σας γράψαμε ποιο νωρίς έγινε ένοπλη ληστεία έξω από τα γραφεία της ΔΕΗ στην πόλη της Βέροιας,όταν 2 άτομα με παπάκι και με ένα μικρό όπλο πλησίασαν την χρηματααποστολή και άρπαξαν το σάκο με 94,700 ευρώ και έγιναν καπνός προς το σημείο του προμηθέα..
Η αστυνομία αποκλείει το ενδεχόμενο να είναι άτομα της τρομοκρατίας.
Η αστυνομία έχει εξαπολύσει ανθρωποκυνηγητό να βρουν τους ληστές
Η αστυνομία αποκλείει το ενδεχόμενο να είναι άτομα της τρομοκρατίας.
Η αστυνομία έχει εξαπολύσει ανθρωποκυνηγητό να βρουν τους ληστές
2 σχόλια:
Είχαν ανάγκη χρημάτων, για να ...πληρώσουν τη δεη.
Χαχχα θα δούμε πολλά ακόμη δυστυχώς τα πράγματα είναι πολύ σοβαρά ή εγκληματικότητα είναι στα ύψη
Δημοσίευση σχολίου