Ληστεία σε χρηματαποστολή στην Βέροια

Ληστεία σημειώθηκε μετά τις 2 το
 μεσημέρι σε χρηματαποστολή στην πόλη της Βέροιας και συγκεκριμένα στην ΔΕΗ...
Μια δίκυκλη μοτοσυκλέτα με επιβαίνοντες 2 άτομα σταμάτησαν το αυτοκίνητο της χρηματοαποστολής και άρπαξαν κάποια χρήματα..
Στο σημείο έφτασε ισχυρή αστυνομική δύναμη όπου έχει εξαπολύσει ανθρωποκυνηγητό για να βρει τους ληστές

Δεν υπάρχουν σχόλια: