Παράπονο έκανε ο αντιδήμαρχος Βέροιας για τον Αντιπεριφερειάρχη Ημαθίας

Παράπονο εξέφρασε σήμερα ο αντιδήμαρχος παιδείας Βέροιας κύριος Σοφιανίδης στους δημοσιογράφους, γιατί δεν τον κάλεσε η αντιπεριφέρεια και ο Κ.Καλαϊτζίδης για την σύσκεψη που είχαν για την μεταφορά των μαθητών.
Εμείς είπαμε στο δημοτικό συμβούλιο ότι θα είμαστε κοντά στους μαθητές και στα προβλήματα των μαθητών και θα περίμενα ο κύριος Καλαϊτζίδης να με καλέσει.

Δεν υπάρχουν σχόλια: