Άλλαξε όλη η όψη με τα λουλούδια που έβαλε ο Δήμος έξω από το δημαρχείο της Βέροιας για την αυριανή παρέλαση της απελευθέρωση της Βέροιας.
Πόσο ωραίο θα ήταν μια πόλη με πράσινο και με λουλούδια,τα οποία λουλούδια να τα συντηρούν ακόμα και οι ίδιοι οι πολίτες σε κάθε γειτονιά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου