Ωραίο το πάρκο της Βεροιας,ένα απέραντο ελεύθερο Κυνοκομειο.


Ωραίο το πάρκο της Βέροιας,ένα απέραντο ελεύθερο κυνοκομειο.Θα νοσταλγούμε τον παλαιό καλό καιρό! Απέραντη ερημιά,μόνο σκυλιά κυκλοφορούν και γεμίζουν το γκαζόν με ακαθαρσίες.Όλη η πόλη στολισμένη και το πάρκο τίποτα!
 Δεν έχω τίποτα με τα ζωάκια αλλά τα άλλα ζωάκια δημιούργησαν αυτά τα ζωάκια και μας το παίζουνε και φιλόζωοι.Κυρίως οι κυρίες και οι κύριοι που κάθε μέρα βγάζουν τα σκυλάκια τους για πιπί και κακά και δεν μπορούμε τα πατήσουμε στα πεζοδρόμια. Καλά Χριστούγεννα!!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΝ ΛΟΓΟ ΚΥΡΙΕΣ ΜΕ ΤΑ ΚΑΗΜΕΝΑ ΤΑ 4ΠΟΔΑ ,ΝΑ ΑΠΛΩΝΟΥΝ ΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕ ΣΑΚΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΖΕΥΟΥΝ ΤΑ ΚΑΚΑΚΙΑ ΤΩΝ ΣΚΥΛΩΝ ΤΟΥΣ..ΓΙΑΤΙ ΚΑΜΜΙΑ ΜΕΡΑ ΘΑ ΠΑΡΩ ΤΑ ΚΑΚΑ ΜΕ ΤΑ ΔΥΟ ΜΟΥ ΧΕΡΑΚΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΠΕΤΑΞΩ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ,ΑΝΤΕ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΑΡΑΕΧΕ....Ν ΜΕ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΟΛΕΣ ΤΟΥΣ!!!!!Η ΒΕΡΟΙΑ ΕΓΙΝΕ Η ΠΟΛΗ ΤΩΝ ΣΚΥΛΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΚΑ...Ν,ΟΠΟΥ ΠΕΡΠΑΤΑΣ ΤΑ ΠΑΤΑΣ,ΩΣ ΕΔΩ ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ...