Το MEGA και αύριο θα ασχοληθεί και πάλι με την Ημαθία

Αύριο το πρωί η Κοινωνία ώρα MEGA θα ασχοληθεί την Ημαθίας....
Το θέμα θα είναι για την ΔΕΗ για τους ανθρώπους που δεν έχουν ρεύμα αλλά και οι τελευταίες εξελίξεις που γίνονται οι επανασυνδέσεις ρεύματος φτωχών ανθρώπων.
Θα είναι καλεσμένοι οι άνθρωποι που έφεραν την επανάσταση στην ΔΕΗ και άλλαξαν όλα τα δεδομένα και σήμερα κάποιοι άνθρωποι έχουν ρεύμα...
Αύριο στι 8 το πρωί 

Δεν υπάρχουν σχόλια: