Ωραίο παρκάρισμα
Ο συγκεκριμένος "κύριος" ΄έχει αφήσει το αμάξι του όπως το βλέπετε από τις 09:20. Το κάνει σχεδόν καθημερινά με αποτέλεσμα να μην μπορούν ούτε τα αυτοκίνητα να προχωρούν κανονικά αλλά ούτε και οι πεζοί. Δεν θέλω να πάρω την τροχαία να τον γράψει γιατί μάλλον δεν έχει ανάγκη τα 40€ της κλήσης αλλά μήπως και δει την φωτογραφία του στο site και ευαισθητοποιηθεί.
Αναγνωστης
Αναγνωστης

2 σχόλια:
Λες ρε Σοφοκλη να εχει που να το αφησει και να διαλεγει ;;
Δηλαδή φίλε μου "Άγνωστε lol86" όποιος δεν βρίσκει να παρκάρει να το αφήνει όπου θέλει , όποιος δεν βρίσκει που να κάνει την ανάγκη του να την κάνει όπου θέλει , όποιος δεν έχει που να πετάξει τα μπάζα του να τα πετάει όπου θέλει και στο κάτω κάτω της γραφής Όλοι οι υπόλοιποι πολίτες πρέπει να είμαστε χαζοί που ψάχνουμε μέχρι και μία ώρα για να παρκάρουμε σωστά.
Δημοσίευση σχολίου