Ο ALPHA στο νοσοκομείο της Βέροιας

Το τηλεοπτικό συνεργείο του ALPHA βρίσκετε από το πρωί στην πόλη της Βέροιας,και συγκεκριμένα στο νοσοκομείο της Βέροιας....
Τελευταία ο ALPHA ασχολείται με τα νοσοκομεία και συγκεκριμένα για την διαφθορά των νοσοκομείων.
Από το πρωί το συνεργείο βρισκόταν στο νοσοκομείο της Βέροιας για ένα θέμα που θα κάνει αίσθηση σε όλη την Ελλάδα.
Αναμένουμε το ρεπορτάζ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: