Αναλυτικά το "χαράτσι" στα ΙΧ
Υπέρογκα χαράτσια θα κληθούν να πληρώσουν το τελευταίο δίμηνο του τρέχοντος έτους οι περισσότεροι κάτοχοι Ι.Χ. αυτοκινήτων με κινητήρες άνω των 1.928 κυβικών εκατοστών, καθώς η ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών αποφάσισε να
τους υποχρεώσει να εξοφλήσουν μαζί τα τέλη κυκλοφορίας του 2014 και τον φόρο πολυτελούς διαβίωσης.
Ουσιαστικά, χιλιάδες κάτοικοι Ι.Χ. αυτοκινήτων με κινητήρες πάνω από 1.928 και έως 4.700 κυβικά εκατοστά θα υποχρεωθούν να καταβάλουν στο τελευταίο δίμηνο του τρέχοντος έτους συνολικά ποσά φόρων που θα κυμαίνονται από 947 έως 5.140 ευρώ, καθώς θα φορολογηθούν εις διπλούν, με τέλη κυκλοφορίας και φόρο πολυτελούς διαβίωσης!
Πηγή: Δημοκρατία
1 σχόλιο:
Πως ειναι δυνατον αυτοκινητο 2000 κ.ε.που αγοραζεται με ατελεια τελους ταξινομησης απο πολυτεκνο να επιβαρυνεται με φορο πολυτελους διαβιωσης?
Ειναι πολυτελεια τα 4-5 παιδια?
και αν πραγματι ειναι γιατι το κρατος ενθαρρυνε τις οικογενειες πολυτεκνων να αγορασουν αυτοκινητο 2000 κε?
Για να τους παγιδευσει μετα?
Δημοσίευση σχολίου