Συνελήφθησαν 3 άτομα χωρίς έγγραφα σε Ημαθία και Πέλλα

Συνελήφθησαν (3) άτομα στους νομούς Πέλλας και Ημαθίας, οι οποίοι στερούνταν ταξιδιωτικών εγγράφων και διέμεναν παράνομα
στην ελληνική επικράτεια, ενώ σε βάρος τους θα κινηθεί η διαδικασία διοικητικής απέλασης. Επιπλέον, συνελήφθη (1) υπήκοος Αλβανίας στο νομό Ημαθίας, ο οποίος εισήλθε παράνομα στην ελληνική επικράτεια, ενώ είναι καταχωρημένος στον Εθνικό Κατάλογο Ανεπιθύμητων Αλλοδαπών.

Δεν υπάρχουν σχόλια: