«Μεγάλη νίκη για το ΠΑΣΟΚ» λέει ο Ανδρουλάκης - Υποδοχή με κόρνες και σημαίες στα γραφεία του ΠΑΣΟΚ

Με κόρνες και σημαίες υποδέχθηκε τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ, Νίκο Ανδρουλάκη, ο κόσμος που ήταν έξω από τα γραφεία του κόμματος.
Ο Νίκος Ανδρουλάκης φτάνοντας στα γραφεία του ΠΑΣΟΚ, ευχαρίστησε τον κόσμο και σχολίασε πως είναι «μεγάλη νίκη για το κόμμα και τη δημοκρατική παράταξη», το αποτέλεσμα στις εκλογές. 

Σημειώνεται πως ο Νίκος Ανδρουλάκης, επικοινώνησε τηλεφωνικά με τον Κυριάκο Μητσοτάκη και τον συνεχάρη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: