Ο στρατηγός στον αντιπεριφερειάρχη Ημαθίας Κώστα Καλαϊτζίδη


Εθιμοτυπική επίσκεψη στο γραφείο μου πραγματοποίησε ο νέος διοικητής της 1ης Μεραρχίας Πεζικού «Σμύρνη», που εδρεύει στη Βέροια, Υποστράτηγος Σαράντης Τυλιγαδάς.
Τον υποδέχθηκα με τιμή και με χαρά και του ευχήθηκα καλή επιτυχία.

Δεν υπάρχουν σχόλια: