Δίκη Άλκη Καμπανού: Αποχώρησαν από το δικαστήριο οι γονείς του - «Θα ακούσουμε σκληρά πράγματα»


Ως μάνα, συμβουλεύω τους γονείς του Άλκη να βγουν από την αίθουσα» ανεφερε πριν την κατάθεσή της η ιατροδικαστής που διενήργησε τη νεκροψία- νεκροτομή στη σορό του άτυχου 19χρονου

Με μικροεντάσεις ξεκίνησε η συνεδρίαση του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου Θεσσαλονίκης, για τη φρικτή δολοφονία του Άλκη Καμπανού από οπαδούς του ΠΑΟΚ.

Ενώπιον του δικαστηρίου βρίσκεται για να καταθέσει η διευθύντρια του Εργαστηρίου Ιατροδικαστικής και Τοξικολογίας του ΑΠΘ, καθηγήτρια Τμήματος Ιατρικής, ιατροδικαστής Λύδα- Καλλιόπη Κοβάτση, η οποία διενήργησε τη νεκροψία- νεκροτομή στη σορό του άτυχου 19χρονου

Δεν υπάρχουν σχόλια: