Βέροια : 36χρονος χρησιμοποίησε τραπεζική κάρτα 60χρονου και έβγαζε λεφτά
Από το Τμήμα Ασφάλειας Βέροιας σχηματίσθηκε δικογραφία σε βάρος 36χρονου ημεδαπού, διότι όπως προέκυψε από την έρευνα, τον περασμένο Μάρτιο χρησιμοποιώντας τραπεζική κάρτα 60χρονου ημεδαπού, πραγματοποίησε αναλήψεις συνολικού χρηματικού ποσού 420 ευρώ, από ΑΤΜ τραπεζικού υποκαταστήματος σε περιοχή της Ημαθίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου