Έκοψε την πίτα του το Σωματείο Ιδιοκτητών Συνεργείων Βέροιας
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη κοπή πίτας που διοργάνωσε το Σωματείο Ιδιοκτητών Συνεργείων Βέροιας για την νέα χρονιά. Η εκδήλωση έλαβε χώρα την Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου στον πρώτο όροφο του καφέ «Cinema» επί της οδού Μητροπόλεως. Η συνάντηση όμως δεν είχε μόνο εθιμοτυπικό χαρακτήρασυζήτησαν διεξοδικά για την διεκδίκηση, επίλυση και διασφάλιση των δικαιωμάτων τους, καθώς και τη βελτίωση του επιχειρηματικού περιβάλλοντος στο οποίο δραστηριοπουνται. Την πίτα έκοψε ο πρόεδρος του Σωματείου Γρηγόρης Παππάς, ο οποίος αφού ευχήθηκε προσωπική και οικογενειακή ευτυχία σε όλους, τόνισε πως ευελπιστεί η νέα χρονιά να είναι δημιουργική για όλους τους συναδέλφους του.
