Mπάχαλο-Το γυναικολογικό Τμήμα της Μονάδας Βέροιας δεν θα εφημερεύει

Η Διοίκηση του Γενικού Νοσοκομείου Ημαθίας ενημερώνει ότι το Μαιευτικό-

Γυναικολογικό  Τμήμα της Μονάδας Βέροιας δεν θα εφημερεύει από 21-8-2015 έως και

31-08-2015 λόγω υποστελέχωσης. Τα επείγοντα γυναικολογικά περιστατικά θα

εξυπηρετούνται από τα αντίστοιχα τμήματα των όμορων νοσοκομείων Γιαννιτσών και

Έδεσσας.

Το εν λόγω διάστημα η λειτουργία του Τμήματος στο πρωινό ωράριο και τα τακτικά

εξωτερικά ιατρεία θα συνεχιστούν κανονικά.