Mπάχαλο-Το γυναικολογικό Τμήμα της Μονάδας Βέροιας δεν θα εφημερεύει
Η Διοίκηση του Γενικού Νοσοκομείου Ημαθίας ενημερώνει ότι το Μαιευτικό-
Γυναικολογικό Τμήμα της Μονάδας Βέροιας δεν θα εφημερεύει από 21-8-2015 έως και
31-08-2015 λόγω υποστελέχωσης. Τα επείγοντα γυναικολογικά περιστατικά θα
εξυπηρετούνται από τα αντίστοιχα τμήματα των όμορων νοσοκομείων Γιαννιτσών και
Έδεσσας.
Το εν λόγω διάστημα η λειτουργία του Τμήματος στο πρωινό ωράριο και τα τακτικά
εξωτερικά ιατρεία θα συνεχιστούν κανονικά.
Γυναικολογικό Τμήμα της Μονάδας Βέροιας δεν θα εφημερεύει από 21-8-2015 έως και
31-08-2015 λόγω υποστελέχωσης. Τα επείγοντα γυναικολογικά περιστατικά θα
εξυπηρετούνται από τα αντίστοιχα τμήματα των όμορων νοσοκομείων Γιαννιτσών και
Έδεσσας.
Το εν λόγω διάστημα η λειτουργία του Τμήματος στο πρωινό ωράριο και τα τακτικά
εξωτερικά ιατρεία θα συνεχιστούν κανονικά.
