Τον έδιωξαν από τον ΑΡΗ τον Καλαϊτζίδη έχει νέα πρόταση για το Κολινδρό

«Αποδέχομαι την απόφαση»Ο Δημήτρης Καλαϊτζίδης μίλησε για όσα συμβαίνουν στον Άρη και με γραπτή του δήλωση τονίζει πως αποδέχεται την απόφαση του Ερασιτέχνη Άρη για άρση συνεργασίας μαζί του.

Αναλυτικά η δήλωση: «Εάν ο Α.Σ ΑΡΗΣ κατέληξε σ’ αυτή του την απόφαση με γνώμονα το καλό της ομάδας και μόνον, την αποδέχομαι. Άλλωστε μ’ αυτό τον σκοπό και στόχο αγωνιζόμουν, με οδηγό τις δικές μου Αρχές και Αξίες.

Δημήτρης Καλαϊτζίδης».
Όπως μάθαμε ο Δ.Καλαϊτζίδης έχει πρόταση από την ομάδα του Κολινδρού χωρίς να υπάρχει κάποια ανακοίνωση μέχρι στιγμής.....