X.Kαφτεράνης-Άγγουρας και Κάγκουρας
Πόσο γελοίο θα ήταν το να απαιτεί κάποιος από όλους τους άλλους , γιατρούς , δικηγόρους , επαγγελματίες, να συνδράμουν οικονομικά σε βάρος των δικών τους συμφερόντων παρέχοντας υπηρεσίες δωρεάν, αλλά να εξαιρεί τον εαυτό του , τον οικονομικά ισχυρό, εντάσσοντάς τον μάλιστα στους απολαμβάνοντες των δωρεάν παροχών!!
Πόσο γελοίος θα φάνταζε κάποιος που αμείβεται με αστρονομικά ποσά,το να παριστάνει τον προστάτη των αδυνάτων, περιφέροντας το ελεεινό πλην ευτραφές σαρκίο του καμπουριάζοντας κάτω από το βάρος της ευθύνης που η μοίρα του επιφύλαξε..(τρομάρα του)
Πόσο γελοίο θα φάνταζε το να παρεμβαίνει ένας άγγουρας και να σταματά την παρουσίαση θεατρικής παράστασης επικαλούμενος τυπικές παραλείψεις, και να έρχεται ένας κάγκουρας να απαιτεί την παροχή υπηρεσιών απολύτως παρανόμων, με πρόσχημα τον πόνο του για τον χειμαζόμενο λαό..(του).
Πόσο πιο γελοίο θα ήταν δε, αν άγγουρας και κάγκουρας συνέπιπταν στο ίδιο πρόσωπο!!
Πόσο γελοίο θα φάνταζε για έναν Δήμο μιας χώρας που πνέει τα λοίσθια το να κρύβονται τα πολιτικά στελέχη που έχουν την ευθύνη των γεγονότων πίσω από τις φαιδρότητες αυλικών, που με το ίδιο πάθος υπηρέτησαν τους πολιτικούς σχεδιασμούς του σήμερα και του διαμετρικά αντίθετου χθες, με έναν μόνο στόχο , την προσωπική ανέλιξη και το διαρκές παχυλά αμειβόμενο αραλίκι!
Μια τέτοια κοινωνία έχει ανάγκη καθαρών πολιτικών στελεχών με άποψη και αίσθηση την ευθύνης και όχι τα κλαψουρίσματα πολιτικών "ευνούχων"...
Πόσο γελοίος θα φάνταζε κάποιος που αμείβεται με αστρονομικά ποσά,το να παριστάνει τον προστάτη των αδυνάτων, περιφέροντας το ελεεινό πλην ευτραφές σαρκίο του καμπουριάζοντας κάτω από το βάρος της ευθύνης που η μοίρα του επιφύλαξε..(τρομάρα του)
Πόσο γελοίο θα φάνταζε το να παρεμβαίνει ένας άγγουρας και να σταματά την παρουσίαση θεατρικής παράστασης επικαλούμενος τυπικές παραλείψεις, και να έρχεται ένας κάγκουρας να απαιτεί την παροχή υπηρεσιών απολύτως παρανόμων, με πρόσχημα τον πόνο του για τον χειμαζόμενο λαό..(του).
Πόσο πιο γελοίο θα ήταν δε, αν άγγουρας και κάγκουρας συνέπιπταν στο ίδιο πρόσωπο!!
Πόσο γελοίο θα φάνταζε για έναν Δήμο μιας χώρας που πνέει τα λοίσθια το να κρύβονται τα πολιτικά στελέχη που έχουν την ευθύνη των γεγονότων πίσω από τις φαιδρότητες αυλικών, που με το ίδιο πάθος υπηρέτησαν τους πολιτικούς σχεδιασμούς του σήμερα και του διαμετρικά αντίθετου χθες, με έναν μόνο στόχο , την προσωπική ανέλιξη και το διαρκές παχυλά αμειβόμενο αραλίκι!
Μια τέτοια κοινωνία έχει ανάγκη καθαρών πολιτικών στελεχών με άποψη και αίσθηση την ευθύνης και όχι τα κλαψουρίσματα πολιτικών "ευνούχων"...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου