Είναι εντυπωσιακό το πως μπορεί ένα γεγονός να παρουσιαστεί ως θετικό ενώ είναι απολύτως αρνητικό, αν έχει την υπογραφή ενός "πτυχιούχου" κατά προτίμηση Πανεπιστημιακού ή ενός Δημοσιογράφου "εγνωσμένης αξίας" κατά το αστικό σύστημα ή ενός που τυγχάνει να έχει και τις δύο ιδιότητες και επιθυμεί διακαώς να σταδιοδρομήσει! Ενδεικτικά το Βήμα της 25/7/2015 δημοσιεύει, "Η Ελλάδα πρόκειται να λάβει νέα βοήθεια 86 δις ευρώ πέραν της βοήθειας των 240 δις που έλαβε μέχρι σήμερα"!
  Η αλήθεια είναι ότι η Ελλάδα ουδέποτε έλαβε βοήθεια , έλαβε έντοκο δάνειο από τους ίδιους δανειστές μας ,  με μια μικρή διαφορά, ότι ενώ τα πρώτα δάνεια ήταν επισφαλή για τους δανειστές, δηλαδή τις Γερμανικές και Γαλλικές Τράπεζες, τα νέα δάνεια είναι απολύτως εγγυημένα με υποθήκες και μεταφορά των βαρών στους πολίτες!
  Άρα μάλλον η Ελλάδα έδωσε βοήθεια στους δανειστές και όχι το αντίστροφο! Τόσο απλό !

Δεν υπάρχουν σχόλια: