Δήλωση του προέδρου της ΔΗΜΑΡ

Είναι απολύτως αναγκαίο να υπάρξει συμβιβασμός  και να αποκλειστούν οριστικά τα σενάρια χρεοκοπίας και εξόδου από την ευρωζώνη.

Είναι η ώρα για τους εταίρους να αρθούν στο ύψος των περιστάσεων απομονώνοντας τα πλέον συντηρητικά στοιχεία. Δεν πρέπει να επικρατήσουν οι ιδεολογικές εμμονές και οι τιμωρητικές λογικές.

Η συμϕωνία για μία βιώσιμη λύση είναι προς όϕελος τόσο της χώρας μας όσο και της Ε.Ε.

Είναι η ώρα της μέγιστης ευθύνης για τον πρωθυπουργό.

Η παραμονή της χώρας στην ευρωζώνη και στην  Ε.Ε. είναι αδιαπραγμάτευτη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: