Δείτε χάλι στο Μακροχώρι κύριοι του δήμου Βέροιας

Αναγνώστρια επιστολή
.Σημερα πηγα τα παιδια μου στην παιδικη χαρα και αντικρισα μια αθλια κατασταση.Μενω στο Μακροχωρι και ενω περυσι εκαναν τις παιδ.χαρ.οταν απευθυνθηκα στον αρμοδιο μου για την δικια νας μοι ειπε οτι ειναι καλη και δεν χρειαζεται αλλαγη.(που την ειδε δεν ξερω την καλη).Πρι δυο βδομαδες χωρις ντροπη πηγαν και εβαλαν πορτες.Γιατι ;;;;για μια παιδ.χαρα κατεστρεμενη.Εχουν βαλει φυσικα και πινακιδα που λεει οτι τα παιδ.παιζουν με ευθυνη των γονεων.Εχω 3(10-6-5)παιδια που περιμενουν πως και πως το καλοκ.και ενω η παιδ.ειναι στα 50 μετρα εγω να πηγαινω αλλου.Σου στελνω μερικες φωτ.για να δεις την ολη κατασταση.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Τι έχει δηλαδή και είναι τόσο χάλια??
Το χρώμα που ξέβαψε? Γι'αυτό είναι επικίνδυνη?