Από τη Δευτέρα ακριβαίνουν τα κόμιστρα στα ταξί, λόγω της μεταφορά τους στον ΦΠΑ 23%, από το 13% που ισχύει σήμερα.Η «σημαία» ανεβαίνει στα...
1,29 ευρώ (1,05 ευρώ σήμερα) και η χρέωση στα 0,74 ευρώ ανά χιλιόμετρο (0,60 ευρώ σήμερα).
Σύμφωνα με ανακοίνωση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Επαγγελματιών Ιδιοκτητών Αυτοκινητιστών Ταξί και Αγοραίων (ΠΟΕΙΑΤΑ), το νέο τιμολόγιο έχει ως εξής:
Αναρτήθηκε από nonews-NEWS στις 17:26
Αύξηση στα κόμιστρα των ταξί, απο τη Δευτέρα...
Reviewed by newsima.gr
on
Ιουλίου 19, 2015
Rating: 5
Reviewed by newsima.gr
on
Ιουλίου 19, 2015
Rating: 5
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου