Ο πρόεδρος του ΕΛΓΑ στο Μακροχωρι καλούνται όλοι οι φορείς

 

Καλουμε ϕορεις και αγροτες  αυριο Πεμπτη  16  Ιουλίου στις  08,00 το απογευμα  στο π. Δημαρχειο Μακροχωριου  σε μια συνάντηση με τον πρόεδρο του ΕΛΓΑ κ. Νίκο Στουπή για όλα τα θέματα που απασχολουν τους αγροτες της περιοχής μας  αλλά και την εν γένει πορεια των θεματων της ασϕάλισης της παραγωγής και του ΕΛΓΑ ειδικότερα .

 

 

                 

 

 

                                                    ΑΓΡΟΤΙΚΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΗΜΑΘΙΑΣ

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: