Εκτός λειτουργίας το WiFi του δήμου της Βέροιας


Λόγω βλάβης σε ηλεκτρονικό εξοπλισμό του Δήμου μας, έχει τεθεί εκτός λειτουργίας το ασύρματό δωρεάν internet του Δήμου μας Veria_WiFi. Από την αρμόδια υπηρεσία γίνονται όλες οι δυνατές προσπάθειες προκειμένου να αποκατασταθεί η βλάβη, το ταχύτερα δυνατό. Ευχαριστούμε για τη κατανόησή σας.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Και όταν δεν είχε βλάβη, πάλι δεν συνδεόταν. Δεν το κλείνετε εντελώς, αφού θα φέρει ο αντώνης.