Κ.Kαλαϊζίδης-Θεωρώ βέβαιο ότι τα επόμενα χρόνια θα γίνει καταξιωμένος θεσμός η εμποροπανήγυρη Κοπανού
Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά τον πρόεδρο της τοπικής κοινότητας κ. Χρήστο Στογιάννη, τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου, τον δήμο Νάουσας και όλους όσοι συνέβαλαν στην επιτυχή διοργάνωση της εμποροπανήγυρης του Κοπανού.
Θεωρώ βέβαιο ότι τα επόμενα χρόνια θα γίνει καταξιωμένος θεσμός για την Ημαθία και όχι μόνο.
Θεωρώ βέβαιο ότι τα επόμενα χρόνια θα γίνει καταξιωμένος θεσμός για την Ημαθία και όχι μόνο.


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου