Απλήρωτοι οι εργάτες στην Βεργίνα-Να παρέμβουν οι τοπικοί βουλευτές για το θέμα

Είναι εντελώς απαράδεκτο οι εργάτες που δουλεύουν στα αρχαία της Βεργίνας να είναι απλήρωτοι πάνω από 4 μήνες.

Οι εργάτες καθημερινά πάνε στην δουλειά τους ακόμα και με δανεικά σκάβουν μέσα στον ήλιο και στην βροχή,όταν σε εκείνο το σημείο γίνονται ανασκαφές με πλούτο ανεκτίμητης αξίας,ενώ κάποιοι υψηλόβαθμοι να πληρώνονται στην ώρα τους,.

Το ρεπορτάζ μας λέει ότι κανείς δεν τους ενημερώνει πότε θα πληρωθούν και οι λογαριασμοί της ΔΕΗ ΟΤΕ κτ.λ είναι όλοι απλήρωτοι.
Μήπως πρέπει κάποιοι να δώσουν μια απάντηση το συγκεκριμένο θέμα

Δεν υπάρχουν σχόλια: