Συνελήφθη στην Αλεξάνδρεια

Συνελήϕθη χθες (19-6-2015) το πρωί στην Αλεξάνδρεια Ημαθίας, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασϕάλειας Αλεξάνδρειας, 31χρονος ημεδαπός, καθώς σε βάρος του εκκρεμούσε καταδικαστική απόϕαση του Τριμελούς Πλημμελειοδικείου Ορεστιάδας, σύμϕωνα με την οποία του επιβλήθηκε συνολική ποινή ϕυλάκισης 13 μηνών, για κλοπή, ψευδή ανωμοτί κατάθεση και για παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοϕορίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: