Εξαιρετική δουλειά του δήμου Βέροιας
Η εξαιρετική δουλειά που έγινε από το συνεργείο περιβάλοντος του δήμου Βέροιας , υπό την εποπτεία του αντιδημάρχου Βασίλη Παπαδόπουλου , σήμερα 19-6-2015, ομόρφυνε την περιοχή της Βερμίου με Βενιζέλου (κοντά στα αστικά), όπως φαίνεται και απ΄την φωτογραφία του κλαδεμένου δένδρου. Ήταν τόσο μεγάλα τα κλαδιά ου κινδύνευαν να πέσουν με την πρώτη βροχή ή τον πρωτο δυνατό αέρα. Αναδείχτηκε όμως μια παλαιά αδυναμία στην αισθητική μιας τόσο κεντρικής περιοχής της Βέροιας. Πρόκειται για τον μακρύ τοίχο ενός κτιρίου της εκκλησίας του Αγίου Αντωνίου. Συγκεκριμένα πρόκειται για τον χώρο που σιτίζονται άποροι συμπολίτες μας. Ένας λόγος παραπάνω για να κινητοποιηθούν δήμος και εκκλησία ώστε το κτίριο όπου γίνεται αυτό το φιλάνθρωπο έργο, να ‘’περιβληθεί εξωτερικά όπως του αρμόζει. Χρειάζεται συντήρηση και βάψιμο διότι είναι εγκαταλειμμένο στην φθορά του χρόνου εδώ και δεκαετίες. Δεν συμφωνείτε;
Αναγνώστης
Αναγνώστης

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου