Σφαίρα με 200 χλμ πέρασε ο Α.Σαμαράς από την Βέροια

Σφαίρα από την Βέροια πάνω στην Εγνατία οδό  με την συνοδεία του πέρασε ο πρόεδρος της ΝΔ Α.Σαμαράς όπου ήταν στην Καστοριά..
Η αστυνομία ήδη ήταν στον κόμβο της Βέροιας Κουλούρας και Κλειδίου για να διευκολύνει τον πρόεδρο της ΝΔ να φτάσει γρήγορα στην Θεσσαλονίκη για να πάει εσπευσμένα Αθήνα λόγω πολιτικών εξελίξεων..
Η συνοδεία του Σαμαρά όπως λένε οι πληροφορίες μας πήγαιναν πάνω από 200 χλμ..

Δεν υπάρχουν σχόλια: