Βέροια : Τι είπε ο Μπεκης στο δημοτικό συμβούλιο

Ο κ. Μπέκης άρχισε το λόγο του εκφράζοντας την λύπη και την οδύνη του για το δυστύχημα της Εγνατίας οδού καθώς και την οργή του για τα ανύπαρκτα μέτρα ασφαλείας που υπήρχαν.Οργή γιατί δεν υπήρχαν γιατροί και για τα ασθενοφόρα  που πριν τρία χρόνια ηταν σε πολλή κακή κατάσταση.
Το γεγονός οτι δεν έχουν αποδοθεί ακόμη ευθύνες ειναι το χειρότερο .
Τόνισε στον δήμαρχο κ. Βοργιατζιδη οτι " το ιστορικότερο κτίριο της πόλης που ειναι τα παλαιά δικαστήρια πρέπει να ανήκουν σε αυτήν". Πρέπει να ασκήσει περισσότερη πίεση στην κυβέρνηση για να το καταφέρει.
Να μην προβεί ο δήμος σε απολύσεις στον δήμο όπως ζητάει η κυβέρνηση. 
Γι αυτο το λόγω γίνεται και η απεργία στις 8/10/2014

Δεν υπάρχουν σχόλια: