Καταγγελία Δήμος Βέροιας. . Εχουν βουλώσει τα φρεάτια πριν, αλλά και πάνω στη γέφυρα
Καλησπέρα. Θα ήθελα να σας ενημερώσω για ένα πρόβλημα που παρουσιάζεται κάθε φορά που βρέχει στη γέφυρα κάτω απο τη ΔΕΗ, στο δρόμο που οδηγεί στον Προμηθέα. Εχουν βουλώσει τα φρεάτια πριν, αλλά και πάνω στη γέφυρα, ως αποτέλεσμα με την παραμικρή βροχή να συσσωρεύεται το νερό στην άκρη της γέφυρας και να δημιουργείται μια τεράστια λίμνη η οποία δυσκολεύει τη διέλευση των αυτοκινήτων και κυρίως των πεζών. Ελπίζω να το προωθήσετε σε κάποιον αρμόδιο.
Ευχαριστώ, Α.Γ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου