Δώστε μας ονόματα να συνδέσουμε το ρεύμα
Ο Ν. Ασλάνογλου σήμερα στο δημοτικό Συμβούλιο Βέροιας τοποθετήθηκε για το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν δημότεςπου δεν έχουν ρεύμα.. Είπε στην δήμαρχο δώστε μας ονόματα Ανθρώπων που δεν έχουν ρεύμα να τα συνδέσουμε απο σήμερα το Βράδυ.. Ας κάνει ο δήμος κάτι για αυτό το ζήτημα και εμείς είμαστε μαζί σας.
Σε λίγο και το βίντεο
Σε λίγο και το βίντεο

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου