Πάνω από 150.000 κόσμο περιμένουν στο δάσος του Χριστουγέννων στον Αλιάκμονα (φωτοεπορτάζ)
Ικανοποιημένοι φαίνονται να είναι οι υπεύθυνοι που έστησαν το δάσος του Χριστουγέννων στον Αλιάκμονα του δήμου της Βέροιας....
Όπως μας είπαν σήμερα,περιμένουν να περάσουν από εκεί πάνω από εκατό χιλιάδες κόσμο μέχρι και τα φώτα που θα πέσει η αυλαία....
Στο δάσος των Χριστουγέννων έρχονται κόσμος από όλη την Ελλάδα,βρήκαμε και μιλήσαμε με κόσμο από Αμύνταιο Φλώρινας,από Κατερίνη,από Θεσσαλονίκη και από πολλές περιοχές της Ελλάδας,όπως μας είπαν οι υπεύθυνοι συνεχώς χτυπάνε τηλέφωνα από τουριστικά γραφεία και από διάφορα σχολεία της Ελλάδας να επισκεφτούν το δάσος
Να σημειώσουμε ότι η είσοδος είναι δωρεάν και αξίζει να πάνε οι γονείς τα παιδιά τους για να χαρούν,διότι έχει πολλά παιχνίδια και είναι κάτι ξεχωριστό που έγινε στον νομό μας,και αξίζουν πολλά συγχαρητήρια σε όλους που σκέφτηκαν να κάνουν κάτι τέτοιο στον δήμο της Βέροιας.
Όπως μας είπαν σήμερα,περιμένουν να περάσουν από εκεί πάνω από εκατό χιλιάδες κόσμο μέχρι και τα φώτα που θα πέσει η αυλαία....
Στο δάσος των Χριστουγέννων έρχονται κόσμος από όλη την Ελλάδα,βρήκαμε και μιλήσαμε με κόσμο από Αμύνταιο Φλώρινας,από Κατερίνη,από Θεσσαλονίκη και από πολλές περιοχές της Ελλάδας,όπως μας είπαν οι υπεύθυνοι συνεχώς χτυπάνε τηλέφωνα από τουριστικά γραφεία και από διάφορα σχολεία της Ελλάδας να επισκεφτούν το δάσος
Να σημειώσουμε ότι η είσοδος είναι δωρεάν και αξίζει να πάνε οι γονείς τα παιδιά τους για να χαρούν,διότι έχει πολλά παιχνίδια και είναι κάτι ξεχωριστό που έγινε στον νομό μας,και αξίζουν πολλά συγχαρητήρια σε όλους που σκέφτηκαν να κάνουν κάτι τέτοιο στον δήμο της Βέροιας.
9 σχόλια:
Λεζαντα στην πρωτη φωτογραφια
<<>>
p.s.Καλα Χριστουγεννα σε ολες και ολους.
Λεζαντα στην πρωτη φωτογραφια
ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟ,ΠΡΙΝ ΓΙΝΟΥΜΕ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ.
p.s.Καλα Χριστουγεννα σε ολες και ολους.
ΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!!!!!!ΚΑΛΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ,ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΙΜΕΣ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ??ΘΑ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΑΛΛΑ ΘΑ ΣΗΚΩΝΕΙ Η ΤΣΕΠΗ??
Εύχομαι σε όλους καλά Χριστούγεννα.
Τώρα ας μου πει κάποιος ποιοι το όφελος του Δήμου και γενικά της πόλης μας από το Χριστουγεννιάτικο Δάσος στον Αλιάκμονα αφού οι 150.000 κόσμο που περιμένουν δεν θα μπει στην πόλη.
Ευχαριστώ
Γιατί δεν είναι σε ΟΛΕΣ τις φωτογραφείς ο κ. Μιχαηλίδης ?
Γιατί όταν δικάζονται οφειλές της ΚΑΠΑ στο δικαστήριο δεν παρουσιάζετε ο κ. Μιχαηλίδης με το τόσο ωραίο χαμόγελο ?
Γνωρίζετε ότι είμαστε δεκάδες που έχουμε να πάρουμε χρήματα από την την ΚΑΠΑ ?
Ελάτε να πάρετε ψήφο σε λίγους μήνες ..
Η ΑΠΟΡΙΑ ΣΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΙΖΕΡΙΑ ΣΟΥ.ΑΝ ΔΕ ΕΓΡΑΦΕΣ ΚΑΙ ΕΠΩΝΥΜΑ ΘΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΟΥΣΑ ΚΑΙ ΕΠΩΝΥΜΑ. ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ 1% ΤΩΝ 150.000 ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΔΗΛΑΔΗ 1500 ΑΤΟΜΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΤΙΠΟΤΑ. ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΜΙΖΕΡΕ?
ΕΙΣΤΕ ΑΧΑΡΙΣΤΟΙ.
Για αυτο πηγε στον ΑηΒασιλη να φερει λεφτα να πληρωθειτε.
Βαλτε καλστα στο τζακι .
Ερχεται.
Μάλλον το μορφωτικό σου επίπεδο δεν σου επιτρέπει να σκεφτείς και λίγο παρά πέρα θα σου πω μόνο ότι θα μπορούσε να μπει το 100% στην πόλη μας και να είμαστε όλοι καλά. Αλλά εσύ με το φτωχό σου το μυαλό νομίζεις ότι με ψίχουλα που θα σου πετάξει κάποιος είσαι καλά. Άρα ο μίζερος είσαι εσύ που επαναπαύεσαι στα λίγα που σου πετάνε και σε θολώνουν το μυαλό και δεν ψάχνεσαι γιατί δεν σου δίνουν το 100%.
Και για να καταλάβεις εγώ δεν είπα να μην γίνει , αλλά το μέρος που γίνετε δεν ωφελεί το σύνολο της πόλης.
πάλι ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ?..αμετ/ανόητοι !!!!!!!!!!
Δημοσίευση σχολίου