Kαι ο σύνδεσμος φιλάθλων Βέροιας ανάμεσα στους 2.000 Έλληνες που πήγανε να παρακολουθήσουν τον μεγάλο αγώνα ΡΟΥΜΑΝΙΑ-ΕΛΛΑΔΑ
Τα παιδιά ταξίδεψαν από χθες για να βρεθούν στην Ρουμανία και να εμψυχώσουν σήμερα την Εθνική μας ομάδα,Φυσικά με ένα μεγάλο πανό που γράφει Σ.Φ.Βέροιας...
Μπράβο στα παιδιά
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου