Ανοιξε τα Πανεπιστήμια αλλιώς...."!!!


Στο γραφείο της εισαγγελέως του Αρείου Πάγου κλήθηκε την Τετάρτη ο πρύτανης του Πανεπιστημίου της Αθήνας καθώς η κατάσταση στα πανεπιστήμια παραμένει σε αδιέξοδο και...
χιλιάδες φοιτητές «όμηροι».
Η Ευτέρπη Κοτζαμάνη κάλεσε τον Θεοδόση Πελεγρίνη στο γραφείο της και του έδωσε τελεσίγραφο να ανοίξει άμεσα το Πανεπιστήμιο της Αθήνας και να αρχίσουν τα μαθήματα, ειδάλλως θα βρεθεί αντιμέτωπος με ποινικές ευθύνες! Η κα Κοτζαμάνη ζήτησε να υπάρξει άμεσα εύρυθμη λειτουργία του Πανεπιστημίου.
Τα μαθήματα επρόκειτο να ξεκινήσουν χθες αλλά κάτι τέτοιο δεν έγινε, τόσο εξαιτίας της νέας απεργίας των διοικητικών υπαλλήλων όσο και των καταλήψεων που έχουν ξεκινήσει σε πολλές σχολές.
Μάχη μέχρις εσχάτων στα ΑΕΙΟ «πόλεμος» ανάμεσα στην ηγεσία του υπουργείου Παιδείας και τους διοικητικούς υπαλλήλους του Πανεπιστημίου Αθηνών και του Πολυτεχνείου συνεχίζεται σφοδρότατος.

Διαβάστε εδώ περισσότερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: