Το Ρουμλούκι τίμησε τους ήρωές του

Σε κλίμα συγκίνησης πραγματοποιήθηκε χθες το βράδυ η εκδήλωση μνήμης και τιμής στους πεσόντες Ρουμλουκιώτες στον πόλεμο του '40. Στην εκδήλωση παρών ήταν ο πρώην πρόεδρος της Βουλής των Ελλήνων κ. Γιώργος Σούρλας, ο οποίος κάνει ένα μεγάλο αγώνα εδώ και πολλά χρόνια για την ανεύρεση και αναγνώριση των νεκρών Ελλήνων στο ελληνοαλβανικό μέτωπο, ώστε να τιμηθούν όπως τους αξίζει.
Την εκδήλωση άνοιξε ο πρόεδρος του Εργαστηρίου Λαογραφίας και Ιστορίας κ. Γιώργος Ντελιόπουλος, ο οποίος καλωσόρισε το κοινό και διάβασε ένα απόσπασμα από το βιβλίο του κ. Σούρλα. Ο δάσκαλος κ. Γρηγόρης Γιοβανόπουλος στην ομιλία του εξιστόρισε εν συντομία το έπος του '40 και αναρωτήθηκε γιατί το ελληνικό κράτος δεν έχει κάνει όλες τς απαραίτητες εκείνες ενέργειες για να βρεθούν και να τιμηθούν οι νεκροί του. Σύντομους χαιρετισμούς απηύθυναν επίσης ο Μητροπολίτης Βεροίας Ναούσηςκαι Καμπανίας κ. Παντελεήμονας και ο Δήμαρχος Αλεξάνδρειας κ. Δημητριάδης. Στη συνέχεια μίλησε ο επίσημος προσκεκλημένος κ. Σούρλας, ο οποίος για πάνω από μισή ώρα περιέγραψε στιγμές που έζησε όλα αυτά τα χρόνια στην προσπάθειά του να βρεθούν οι νεκροί μας. Ιστορίες ανθρώπινες, συγκινητικές που καθήλωσαν όλους τους παρευρισκόμενους.

 Στο τέλος της βραδιάς τιμήθηκαν με ειδικές πλακέτες οι συγγενείς των ηρώων από το Ρουμλούκι που πολέμησαν και σκοτώθηκαν για να είμαστε εμείς σήμερα ελεύθεροι.
http://opolitis.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: