Ισόβια συν 25 χρόνια για τον 27χρονο που βίασε και πυρπόλησε τη Ζωή
Ο 27χρονος δράστης μίλησε ενώπιον του Μικτού Ορκωτού Κακουργιοδικείου Καβάλας μονάχα για να ζητήσει συγγνώμη από την οικογένεια του θύματος, και δήλωσε ένοχος για όλες τις πράξεις του. Ο συνήγορός του ωστόσο ανέφερε πως ο εντολέας του θα ασκήσει έφεση έναντι της καταδικαστικής απόφασης. Σε ισόβια κάθειρξη συν 25 χρόνια καταδικάστηκε σήμερα Δευτέρα ο 27χρονος άνδρας, ο οποίος στα τέλη Δεκεμβρίου του 2012, στην Ξάνθη, είχε κακοποιήσει σεξουαλικά και στη συνέχεια είχε πυρπολήσει την 33χρονη Ζωή Δαλακλίδου, προκαλώντας το θάνατό της. Ενδεικτικό της αγριότητας του εγκλήματος είναι πως, όπως τονίστηκε στην ακροαματική διαδικασία, ακόμη κι ο ιατροδικαστής «λύγισε» κατά την έρευνα του για τα ακριβή αίτια του θανάτου της άτυχης κοπέλας. Ο 27χρονος δράστης μίλησε ενώπιον του Μικτού Ορκωτού Κακουργιοδικείου Καβάλας μονάχα για να ζητήσει συγγνώμη από την οικογένεια του θύματος, και δήλωσε ένοχος για όλες τις πράξεις του. Ο συνήγορός του ωστόσο ανέφερε πως ο εντολέας του θα ασκήσει έφεση έναντι της καταδικαστικής απόφασης. Από την πλευρά της, η δικηγόρος της οικογένειας Δαλακλίδου τόνισε πως η οικογένεια αισθάνεται «δικαιωμένη» από την ποινή που απαγγέλθηκε και ευελπιστεί «με όλη της την ψυχή» ο δράστης «να μείνει για πάντα στη φυλακή, να μη βγει ποτέ έξω». Σύμφωνα με τον συνήγορο του δράστη, η έφεση του πελάτη του θα εκδικαστεί από το Μικτό Ορκωτό Εφετείο Θράκης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου