Και ένα καλό νέο από τον δήμο Βέροιας
Επιτέλους σήμερα μάθαμε και ένα καλό νέο μέσα από τον δήμο της Βέροιας..
Σήμερα υπογράφετε η σύμβαση 100.000 ευρώ για το έργο του δρόμου Παλατίτσια-Συκιά ένας δρόμος άκρως επικίνδυνος που στο συγκεκριμένο σημείο έχουν γίνει πολλά ατυχήματα επειδή γίνετε κατολίσθηση.
Η αλήθεια είναι ότι ο αντιδήμαρχος κύριος Α.Λαζαρίδης προσπαθούσε εδώ και πολύ καιρό να βρει χρήματα για να κατασκευαστεί ο συγκεκριμένος δρόμος,αλλά έβρισκε πολλές πόρτες κλειστές λόγου οικονομικής κρίσεις.
Τελικά τα χρήματα βρέθηκαν έστω και με καθυστέρηση, και οφείλουμε να πούμε με μεγάλη προσπάθεια του Α.Λαζαρίδη η κατασκευή του δρόμου θα ξεκινήσει τον Οκτώβριο.
Σήμερα υπογράφετε η σύμβαση 100.000 ευρώ για το έργο του δρόμου Παλατίτσια-Συκιά ένας δρόμος άκρως επικίνδυνος που στο συγκεκριμένο σημείο έχουν γίνει πολλά ατυχήματα επειδή γίνετε κατολίσθηση.
Η αλήθεια είναι ότι ο αντιδήμαρχος κύριος Α.Λαζαρίδης προσπαθούσε εδώ και πολύ καιρό να βρει χρήματα για να κατασκευαστεί ο συγκεκριμένος δρόμος,αλλά έβρισκε πολλές πόρτες κλειστές λόγου οικονομικής κρίσεις.
Τελικά τα χρήματα βρέθηκαν έστω και με καθυστέρηση, και οφείλουμε να πούμε με μεγάλη προσπάθεια του Α.Λαζαρίδη η κατασκευή του δρόμου θα ξεκινήσει τον Οκτώβριο.

2 σχόλια:
kairos itane na kanoun kai kanena dromo... gt an arxisi olos o kosmos tis minuseis gia amortiser 8a tous enoxlisi.
ΥΠΑΡΧΕΙ ΥΠΟΓΕΙΟ ΠΟΤΑΜΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΓΕΦΥΡΑ.
Δημοσίευση σχολίου