Μαζί σε κοινούς αγώνες
Γ. Μηνάς και Β. Γιαννουλάκης μια φιλία που κρατάει χρόνια, ο ένας πέφτει στην φωτιά για τον άλλον.
Σήμερα τα λέγανε σε Κεντρική καφετέρια στην Βέροια ο πρώην πρόεδρος του νομαρχιακού συμβουλίου και ο νυν δημοτικός σύμβουλος της Βέροιας, σχολίασαν τα πάντα, βουλευτές, υποψήφιους δημάρχους, αλλα και για την επέκταση του νοσοκομείου Βέροιας που ο Γ. Μηνάς είπε ήμουν νιός και γέρασα.
Πάντως απο το συμπέρασμα που βγάλαμε είναι ότι θα είναι μαζί σε κοινούς αγώνες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου