Μαζί σε κοινούς αγώνες



Γ. Μηνάς και Β. Γιαννουλάκης μια φιλία που κρατάει χρόνια, ο ένας πέφτει στην φωτιά για τον άλλον.

Σήμερα τα λέγανε σε Κεντρική καφετέρια στην Βέροια ο πρώην πρόεδρος του νομαρχιακού συμβουλίου και ο νυν δημοτικός σύμβουλος της Βέροιας, σχολίασαν τα πάντα, βουλευτές,  υποψήφιους δημάρχους, αλλα και για την επέκταση του νοσοκομείου Βέροιας που ο Γ. Μηνάς είπε ήμουν νιός και γέρασα.

Πάντως απο το συμπέρασμα που βγάλαμε είναι ότι θα είναι μαζί σε κοινούς αγώνες.

Δεν υπάρχουν σχόλια: